Hallo allemaal!

Hallo allemaal!
Sinds een paar maanden ben ik 'verslaafd' aan haken. Het liefst haak ik amigurumi: kleine beestjes en poppetjes. Nu ik er een paar gemaakt ben, ga ik steeds vaker op zoek naar nieuwe patronen. Hierbij kom ik veel blogs tegen van anderen, en het leek me leuk om zelf ook een blog op te richten. Vandaar! :D


Alle dingen die ik haak, of ze nu voor mezelf zijn of voor een ander, plaats ik op deze blog. Mocht je interesse hebben in een creatie, laat het me dan weten, ik maak ze graag voor je :)

Xxx Lieke

woensdag 12 juni 2013

Tashanger

Dit schattige uiltje heb ik gemaakt naar aanleiding van het patroon van http://bunnymummy-jacquie.blogspot.co.uk/2013/01/easy-crochet-owl-tutorial.html
De blauwe hangt nu aan mijn tas, de roze heb ik zomaar gemaakt, misschien voor de braderie waar ik ooit eens wil gaan staan :) De uiltjes zijn zo lief, en zo makkelijk te maken! Ik zou dit de hele dag wel kunnen doen!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten