Hallo allemaal!

Hallo allemaal!
Sinds een paar maanden ben ik 'verslaafd' aan haken. Het liefst haak ik amigurumi: kleine beestjes en poppetjes. Nu ik er een paar gemaakt ben, ga ik steeds vaker op zoek naar nieuwe patronen. Hierbij kom ik veel blogs tegen van anderen, en het leek me leuk om zelf ook een blog op te richten. Vandaar! :D


Alle dingen die ik haak, of ze nu voor mezelf zijn of voor een ander, plaats ik op deze blog. Mocht je interesse hebben in een creatie, laat het me dan weten, ik maak ze graag voor je :)

Xxx Lieke

dinsdag 10 september 2013

Cadeautje voor een babyshower

Een paar maanden terug hield mijn schoonzus haar babyshower. Omdat ik wilde peilen of ze ook hield van zelfgemaakte cadeautjes, heb ik een klein konijntje gemaakt.

Het patroon komt uit het boekje Zoomigurumi. In plaats van de stopdas heb ik een ketting van lossen gehaakt en om zijn nek geknoopt.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten